Lochnesska a sedm obojživelníků

Lochnesska a sedm obojživelníků: Naučná stezka o obojživelnících ČR

Pomůžete Lochnessce a obojživelníkům porazit nebezpečného vodního draka Aquona? Draka lze porazit pouze sestavením kouzelného talismanu. Najděte veškeré jeho dílky a začněte kouzlit dřív, než bude říše obojživelníků v ohrožení. Rozluštíte šifru schovanou ve skvrnách mloka? Zvládnete projít stezkou leknínů spolu se skokany? Unikne kuňka užovce? Ropucha, tak ta má pro změnu hlad!

Co můžete od hry čekat?

  • Během této naučné stezky potkáte sedm obojživelníků žijících v ČR: mloka, čolka, rosničku, ropuchu obecnou/zelenou, skokana zeleného/hnědého, kuňku. 
  • Honba za pokladem obsahuje: 
  • 38 stran zábavného příběhu (dvě hodiny zábavy)
  • 9 obsáhlých zastavení, během kterých děti aktivně řeší jak kreativní, pohybové i naučné úkoly. Řada z úkolů se dá hrát opakovaně. 
  • 1× mini-atlas obojživelníků (origami)
  • 1× talisman obojživelníků
  • 1× podrobný návod
  • Ručně malované ilustrace 

Naše stezky jsou malá výzva pro rodiče (příprava zabere cca 30min), ale o to větší zážitek pro děti. 

Dostupnost Skladem
Možnosti doručení
149 Kč
Lochnesska a sedm obojživelníků
Ručně malované akvarelem - Česká autorka z Moravy
Ručně malované akvarelem
Česká autorka z Moravy
Originální herní příběhy - Opravdové dobrodružství
Originální herní příběhy
Opravdové dobrodružství
Podpora kreativního myšlení a fantazie - Rozvoj fantazie a logického myšlení
Podpora kreativity
Rozvoj fantazie a log. myšlení
Šetrné k životnímu prostředí - Snadný tisk .PDF, žádné dopravné
Šetrné k životnímu prostředí
Snadný tisk .PDF, žádné dopravné

Podrobnější popis jednotlivých zastavení

Ačkoliv je hra protkána fantastickými prvky, je naučná a přibližuje dětem svět obojživelníků ČR hravou formou

  • poznáte obojživelníky ČR a to jak ocasaté, tak bezocasé.
  • Hra obsahuje jak úkoly vysvětlující základy tematiky (např. vývoj žab – zastavení s rosničkou; potrava obojživelníků – zastavení s ropuchou), tak spoustu zajímavostí. Věděli jste, že čolek má velkou schopnost regenerace? Co jsou mimikry? Proč má kuňka červené nebo žluté bříško?
  • Úkoly jsou nejen naučné, ale i pohybové (zastavení s kuňkou a skokany) a kreativní (zastavení s ropuchou zelenou, origami atlas)
  • Celá hra rozvíjí logické myšlení při řešení hádanek a šifer
  • Stimuluje zvídavost a touhu po poznání naší přírody a hlavně děti baví

Obsah

  • PDF soubor obsahujících 40 listů (38 stran zábavného příběhu)
  • 9 obsáhlých zastavení (každé obsahuje podúkoly a–f).
  • 1× mini-atlas obojživelníků (origami)
  • 1× talisman obojživelníků na památku
  • 1× podrobný návod
  • Ručně malované ilustrace 

Jak hra probíhá?

  1. Příprava: Vytisknětě si PDF dokument a rozstříhejte jednotlivé kartičky. Kartičky s úkoly schovejte po trase či okolí, ve kterém hru budete hrát. Úkoly jsou rozděleny do 9 kapitol (1–9), kde každá má své podúkoly (a–f). Na začátku souboru najdete návod, aby se vám ve hře dobře orientovalo. Příprava vám zabere 30-45 min, ale věříme, že nebudete litovat.
  2. Průběh hry: Děti postupně hledají a plní úkoly z jednotlivých kartiček. Úkoly doporučujeme plnit v daném pořadí, protože dějová linka na kartičky navazuje.
  3. Flexibilita: Hru můžete hrát celou nebo si ji můžete rozdělit do více částí (doporučujeme i do více dní). Přizpůsobte délku a obtížnost věku a zájmu dětí.

     

Doplňkové parametry

Kategorie: Honby za pokladem
Věk: 4-8 let
Doba hraní: 1-3 hod.
? Počet hráčů: 1-4 os.